Forum Septho.fora.pl Strona G│ˇwna

 Obecnie jestem na etapie dos

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla
DoÂwiadczony Motocyklista



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Nie 1:29, 06 Kwi 2014    Temat postu: Obecnie jestem na etapie dos

jesli naprawdę jest tak tępa jak pokazywało MTV to współczuję...a poza tym nic do niej nie mam
[link widoczny dla zalogowanych]
Mozna byc chudzinka bez talii i miec tam 68 cm przy tym samym wzroscie do Kreglicka. Najgprsze jest to ze wiem ze cos jest nie tak z organizmem ze sie pozbywa tych toksyn przez skore tak radykalnie jak u mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

magnefar - polecam z czystym serdenkiem [link widoczny dla zalogowanych] Trzymajcie si─Ö dziewczyny wieczorkiem zajrz─Ö.
Hej Pani wie co to bol a bynajmniej liczy sie z tym, ze moze bardzo bolec.. Tak ja wiem o tej diecie ale nie mam sily ani czasu ja stosowac i myslalam ze moze te krople mi pomoga Czytam te Wasze posty i aż się za głowę łapę. Test zrobilam kilka dni przed spodziewanym okresem,bo poprostu mialam jakies przeczucia,ale wyszlo,ze nie jestem w ciazy(prawdopodobnie bylo to juz te 10dni od zaplodnienia!). [link widoczny dla zalogowanych]
Na masarze chodzil codziennie ok 20 dni a kosztowaly ok 50zl ale to bylo pare lat temu wiec cena ta mogla ulec zmianie. nie lape was wszystkich jestescie sipy!!!!!!!!!!!!!! I'm determined not to go back to how I used to be. dla rumian_1989 to pierwsze nagranie najszybciej znajdziesz jako soundtrack z filmu Crime Story Kto ci sci─ůgal ten aparat ze zlamala Ci sie noga? Ja by┼éam na doszkoleniu fryzjerskim w Europejskim Centrum Kszta┼écenia Stylist├│w i mam brak zastrze┼╝e┼ä. A jak nie spalimy to ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gravistat jest specyficzny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Odnosnie dosjscia do siebie, to przez miesiac nie mozna stawac na nodze, wiec realne cwiczenia zaczynaja sie po miesiacu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywi┼Ťcie TO wcze┼Ťniej to nie ja .Ja napewno nigdy nikogo nie obra┼╝am i ca┼éy czas czekam na odpowied┼╝ nt. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam wszystkich serdecznie i jeszcze raz odradzam od podpisywania umowy z ta firma.
[link widoczny dla zalogowanych] Najlepszy Polskie Katalog Torrent├│w Wi─Öc pogoda (...) co mam zrobic, isc na to badanie 2 dni po skonczonej kuracji gynalginem czy 4 dni po okresie.. 2 ┼éy┼╝ki octu winnego (czy ┼Ťwiat┼éo z takiego solarium to to samo co z lapmy ktora utwardza paznokcie ┼╝elowe)? [link widoczny dla zalogowanych]
Przemysla┼éam wszystko i stwierdzi┼éam,┼╝e trudno! co mam zrobi─ç ┼╝eby unikn─ů─ç tych rudych w┼éos├│w?czy fryzjer da rade zrobi─ç z tym porz─ůdek abym mog┼éa osiagn─ů─ç jasny blond jak najszybciej?? Z tymi stronkami to jestes lepsza niz ja, bowiem ja wczoraj tylko po 3szperalam Ty jak harujesz tak masz - ona nie. Wszystko o czym ci tu pisze mam wyprobowane na sobie oczywiscie za zgoda lekarza.. Ale mam problem. Oblewam si─Ö potem po tych cwiczeniach, ale przy kazdym wysi┼éku fizycznym wypacam straszne ilosci toksyn, wiec tu akurat sie nie dziwi─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy kto┼Ť wie gdzie mog─Ö kupi─ç czerwone baleriny tzw chobie┼╝ki?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy mo┼╝e mi ktos da─ç jakies wskaz├│wki na temat tego typu pracy, zwyczajach ludzi., ogolnym zyciu Wloch├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Twarz muchy a cialo cichopek [link widoczny dla zalogowanych] zastosuje kuracje magnezem jesli to nie pomoze skonsultuje sie z lekazem.
mieszkam w niemczech, jestem po rozwodzie, mam faceta niemca, dziecko piecio letnie z malzenstwa. Przecież równie dobrze mozna wybrać sie do tej szkoły to będzie tragedia ;> Robiłam kurs w Select i okazał się bardzo dobrym wyborem. To jest zaje... [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadziej─Ö ze zda┼╝─Öprzed porodem sama sobie tym poradzic ale jak trafie tam niespodziewanie?...mo┼╝e by─ç ciekawie Dla kobiet nieu┼Ťwiadomionych s┼éowa 75tka rozci─ůga si─Ö do 85-90cm nic nie znacz─ů. To dlaczego na stronie telewest pisza inaczej.....ze jest 15 funtow za 3 pierwsze misiace a potem 35? tak , nikola , concitta itd to sa piekne imiona.... To skad ja mam wiedziec, ┼╝e moge juz skonczyc brac tabletki, ze wszystko jest w porzadku i ze moge sie kochac z facetem? Nie podoba mi si─Ö to imie.Teraz jest moda na D┼╝eski,D┼╝eniferr,Nikola i inne beznadzieje imiona.My┼Ťlisz ┼╝e daj─ůc takie imie swojemu dziecku b─Ödziesz w centrum uwagi ? Niby nie daleko od mojego rodzinnego Slupska na Pomorzu (800 km)
[link widoczny dla zalogowanych]
Bia┼éoru┼Ť - 10 pkt.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam męża, wspaniałego syna i przyjaciół.
[link widoczny dla zalogowanych]
to typ kanapowca wiec czytam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie og├│lnie ju┼╝ dobrze,chocia┼╝ jeszcze ┼Ťpi─Ö na wznak,wsparta na 2 poduszkach;pr├│bowa┼éam le┼╝e─ç na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kaza┼éa mi na- tych-miast wr├│ci─ç do pozycji na wznak,nie ma co szar┼╝owa─ç.G┼éowa do g├│ry ,Olala,s─ů zdecydowanie gorsze operacje ni┼╝ usuni─Öcie tarczycy.Trzymaj si─Ö,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]

(....Rozja┼Ťniaczem rozja┼Ťnia─ç napewno nie bede, nie chce ┼╝eby zrobi┼éy mi sie rude!! [link widoczny dla zalogowanych] Polecam jeszcze z gerbera sloiczek:
moje w┼éosy s─ů niby kr─Öcone, tzn. Halina Romik Dieta sklada sie z prostego jedzenia i jedyna roznica jest taka ze zmieniasz proporcje i ograniczasz wegle. Nie polecam salonu Kiss Paris kt├│ry mie┼Ťcie si─Ö u hotelu Qubus. my┼Ťl─Ö - ale si─Ö ┼éadnie w czasie zgra┼éo, skurcze si─Ö zaczynaj─ů, a ja zaraz cc mam mie─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Id┼║cie do ECK jak chcecie si─Ö nauczy─ç To nie jest wybielanie, tylko pisakowanie z osad├│w i ewentualnie czastek kamienia. jakie jeszcze opinie o szpitalach w B-stoku? To nadmiar emocji z kt├│rymi trudno sobie poradzi─ç, idziesz na balkon i zaraz wracasz, w pokoju nie ma firanki a ty uciekasz, jeste┼Ť na wsi gdzie ludzi nie ma, emocje znikaj─ů, lecz nadal co┼Ť przeszkadza, jakis dyskomfort pozostaje, kt├│ry zniknie wraz z wyleczeniem zewnetrznych objaw├│w a nie psychiki... (ja jednak wzielam zaraz po ale moj gin powiedzial ze nic sie nie stalo) Pozdrawiam wszystkich, kt├│rzy juz po i tych co przed te┼╝.. mam teraz 4 dzieci 6 latk├│w i brak kasy na utrzymanie tego, bieda jak nigdy, jeden pok├│j dla dzieci to ma┼éo, ale takie czasy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Septho.fora.pl Strona G│ˇwna -> Motocykle Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin