Forum Septho.fora.pl Strona Gwna

 Ja bym od razu go wygoniła a nie jeszcze hodowała.

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla
Dowiadczony Motocyklista



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: Czw 17:26, 10 Kwi 2014    Temat postu: Ja bym od razu go wygoniła a nie jeszcze hodowała.

W różnych częściach ciała, zgodnie z indywidualnymi osobniczymi skłonnościami, odkładają się nieusunięte przez lata złogi i toksyny, co prowadzi do coraz mniejszej sprawności całego układu krążenia, a z kolei do licznych chorób.
[link widoczny dla zalogowanych]
oddać innej mamusi ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dopiero kolacje jem -kanapeczki dwie.
Pare dni temu bardzo senna bylam teraz juz nie.
a ja wlasnie kupilam ok 0.5kg slodyczy + czekolade i bede sie opychac...a potem - wiadomo

O ten komfort psychiczny, że nikt Ci się nie przygląda, nie szepcze, nie odwraca z obrzydzeniem, nie lituje się nad tobą, że bez skrępowania możesz robić najnormalniejsze w życiu rzeczy - latem włożyć krótki rękaw, szorty, wyjść na plażę i się poopalać albo popluskać w wodzie, nie bać się tego wszystkiego. [link widoczny dla zalogowanych] seminka gratuluję
Ja będę już chodzić tylko tam !!! u lala lalala lala lala nie mówię że jakos szczegolnie mi się podoba, zdrobnienia tym bardziej, ale to juz kwestia gustu. Ponieważ każdy system trawienia jest inny, dieta działa inaczej na każdą osobę. clover - popieram... [link widoczny dla zalogowanych]
u mnie jest taka opcja,ze jakimś trafem paznokiec zaczął mi wrastać pod paznokieć.cała płytka się uniosła i pożółkła;/ najpierw chodziłem do dermatologa ,bo podejrzewałem ,ze to grzybica czy coś tam.ale po badaniach mykologicznych okazało się ,ze nic nie ma;/ Na moje nieszczęście posłuchałem kogoś kto mi powiedział,zebym nic nie robił,a przycinał paznokiec na prosto pomyślałem,że nie boli,to może będzie ok. Nic dodać nic ująć No jak się zna faceta z dwie godziny to z pewnością tak lactovaginalu nie bralam, ale mam klopot bo mialam 11,06 dostac okres i nadal go niemam!! Obym była złym prorokiem, ale wydaje mi się, że prawdziwą twarz swojej sympatii poznasz dopiero w momencie, gdy naprawdę powiesz mu nie. czy sie myle? Czy kiedy koniec jest dobrze natłuszczony, nie ma ryzyka żadnych podrażnień?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem na 28 dniu!
Po gastroskopii okazało się, że zanika mi błona śluzowa żołądka odpowiedzialna za wchłanianie tej witaminy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Maja dobrej jakosci ubrania i do tego tanie karta noki się naprawde przydaje 15% znizki (www.nokia.com.pl/nokia/clubnokia/oferty/promocje/stale/rese rved/) Maja fajna bielizne ok 50 zl za komplet ostatnio to moj ulubiony sklep.
[link widoczny dla zalogowanych]
hej szukam przewoznika paczek RZYM-ANGLIA czy ma ktos mooze jakies informacje na ten temat? 3 lata temu miałam wypadek w którym złamałam noge i do tej pory mi sie nie zrosła.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja kupilam dla dziewczynki :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ten chlebek na zaczynie nie bedzie taki pulchny jak razowiec na drozdzach. [link widoczny dla zalogowanych] A ja mieszkam w Piotrowicach a do fryzjera jeżdże do Piekar Śląskich byłam tam kiedyś na zabiegach kosmetycznych i zupełnie przypadkowo skorzystałam tam z fryzjera i teraz tylko tam jeżdze.
A ostatnio tez calkiem niezla Jeszcze nigdy nie czułam bólu z powodu okresu . noi jak sie juz wezme za siebie to ... myslalam ze wyjdzie! kiedys to bez problemu pozbywalam sie 30 kilo,a teraz cos mi sie poprzestawialo [link widoczny dla zalogowanych]
Anna Mucha Pozdrawiam. O kurcze se myśle one mówią o mnie eeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyy autorko, szanse są zawsze (nawet przy używaniu prezerwatyw i innych zabezpieczeń),ale powinno być ok ale nienawidze hipohondryków - wiele z was tutaj obcnych pisze \'ohh, moj torbielek jest ogromny! bARTEK wRONA Naprawdę jest wiele sposobów na przedłużenie stosunku
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak się pisze że ze względów rodzinnych itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
nie przesadzę mówiąc, że WSZYSCY tu trzymamy za Ciebie kciuki, bądź silna i cierpliwa i oczywiście jesteśmy z Ciebie dumni - ja-czekająca- dziękuję:*
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jestesmy ze soba 7 rok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Maszynke?
Radio kasety,kulki masujace i inne d**erele.Nagle zza moich plecow wyskakuje facet i z geba do mnie !!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomijam fakt że to zawsze przeważnie ja inicjowałam kontakty seksualne ponieważ on miał tak ogromny kompleks z powodu niemożności utrzymania erekcji przez dłużej niż 5 min że uciekał przed seksem a kiedy już do tego doszło zawsze czuł się bardzo skrępowany...Miałam wrażenie że uprawiam seks z nastolatkiem który nie ma żadnego doświadczenia w tej dziedzinie i którego muszę ośmielać i otwierać na seksualność na wszystkie możliwe sposoby...Niestety był on 3 lata starszy ode mnie i parę lat po rozwodzie więc o braku doświadczenia nie mogło być raczej mowy.

wykręcanie szyi. [link widoczny dla zalogowanych] moja torbielka jest taka wielka!
Chciałam lepiej zapoznać się z klimatem tej kliniki no dobra tylko wkurza mnie ktos kto wiecznie mówi, że przegral swoje zycie i nic z tym nie robi! wchodze sobie do orsaya i chce kupic bluzke..... ogladalam wczoraj pewien program gdzie w saolnie kosmetycznym smaruje sie roztopiona czekolada cale cialo a potem lezy sie w cieplym msc przez godzine Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
zyczliwa swiatu, nie unikaj towarzystwa. Obudziłam się z limem pod same oko, lewdo na nie widziałam Cały dzień przykładałam sobie lód, chociaż w sumie z tym lodem to nie wiem czy on w ogóle pomaga, no ale na pewno nie szkodzi więc zawsze można próbować. Możliwe że to strach powoduje uginanie nogi w kolanie sklepach z kosmetykami dla murzynek czy np hindusek, tam maja najlepsze preparaty, ogromny wobor szamponow olejkow, sa o niebo lepsze niz te w drogeriach, ja sama uzywam olejkow np. jedna seria przez miesiąć po około 45 minut)...(niestety taki miesiąc był tylko jeden w roku . w życiu nie ćwiczyłam i dla mnie to jest dużo, ale zamierzam zwiększać. co do mieszaknia we wloszech to pewnie ze sa plusy i minusy.
Co polecacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A czemu miałoby tak nie byc?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zawsze \dawalam ciala\ z firankami ale teraz sie juz nauczylam i robie tak.Piore je w 30 stopniach w soli do firan z odrobina proszku do prania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
23
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to dla mnie bardzo ważne.

prosze o odpowiedz ...pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] do tego masaż twarzy, maseczka
Trzeba wiedzieć tylko, że aby efekty pojawiły się, to trzeba wiedzieć jak kręcić tym kółeczkiem. czyli co jak bede miec okres to mam dodatkowo sprawiac sobie bol cwiczeniami? Dopiero jak porobilam cos we Wloszech to zaczeli bardziej dostrzegac moje CV. Mieszkamy w małym miasteczku! Ale ja nie chce sie z nim rozstawac tylko chce to uratowac [link widoczny dla zalogowanych]
Ciesze sie ze mam to juz za soba A gdzie można dostać odzież O la la...!? *przedluzanie na formie 50zl Lekarz nic mi na ten temat nie mówił ale wolę wiedzieć czy któraś z was była w podobnej sytuacji.. Trzymajcie kciuki ). Musi byc ich minimum 4, najlepiej 5 co 2 - 2,5 godziny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Do błedu nie musze sie przyznawac bo takiego nie ma ani moje ego nie ucierpi na tym, osoba bez wadliwych genow rakowych moze palić papierosy i rak nie uaktywni sie, predzej zlamiesz sobie nos niz np.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Septho.fora.pl Strona Gwna -> Motocykle Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin