Forum Septho.fora.pl Strona G│ˇwna

 Cure - Justi like heaven, Friday I'm in love

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla
DoÂwiadczony Motocyklista



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Wto 18:23, 08 Kwi 2014    Temat postu: Cure - Justi like heaven, Friday I'm in love

dobry biustonosz tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja parę lat temu nie jadłam przez 2 tygodnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Od tygodnia pobolewa mnie brzuch tak jak na miesi─ůczk─Ö, mam lekko nabrzmia┼ée piersi. [link widoczny dla zalogowanych] Wysz┼éo ze mnie tyle brudu, pasozyt├│w, ple┼Ťni i jaki┼Ť takich d┼éugich glist ( ale nie ┼╝ywych) , ┼╝e dosz┼éam do wniosku - WARTO.
- uzyska┼éam efekt jasnego blondu o zimnej tonacji (tak jak chcialam), bez ┼╝├│┼étego odcienia. Witam ponownie jestem po lekarzu i moje malenstwo ma 7 tyg i 4 dni Ile Ty masz lat ???? Nawet Meridia nie pomaga jak si─Ö widzi przez ca┼éy dzie┼ä takie pyszno┼Ťci... Wiec czy do Turcji trzeba tylko jechac by zakochac sie w Turku? [link widoczny dla zalogowanych]
W trosce o jako┼Ť─ç mojej opieki i twoj─ů satysfakcj─Ö w grupie mo┼╝e by─ç najwy┼╝ej dwoje dzieci. Teraz kiedy wychodze z domu uzywam kremu z filtrem 60,po powrocie do domu zmywam go z twarzy.Pamietajcie : dekoloryzacja ok. Niestety rok temu nie mialam okazji wyjecha─ç z przyjaci├│┼émi w tour po Italii , przez z┼éy stan zdrowia . [link widoczny dla zalogowanych] Stwierdzam jedno:aby zdecydowac sie na przyszlosc z turkiem naprawde nalezy go najpierw dobrze poznac. no i oczywi┼Ťcie zupka, zupka, zupka
Aerosmith- Crying i wiele innych ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U siebie w lazience kiedys zlapalam Gryzla, duzy byl, cholera, jak z Afryki, z okraglym brzuszkiem.

Potem rodzice zrobili mi nie┼Ťwiadomie prezent- prysznic z regulowan─ů moc─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
By┼éo bardzo fajnie, jubilat wygl─ůda┼é nieziemsko - mia┼é fajne bermudy, koszul─Ö i much─Ö Tort ze wzgl─Ödu na jego alergi─Ö na bia┼éko mleka krowiego, by┼é bez bia┼éka Nawet nie wiedzia┼éam ┼╝e taki mo┼╝na zam├│wi─ç, by┼é smaczny. Kiedy robicie ─çwiczenie, czy opuszczacie r─Öce i nogi?
Zaczęłam sie leczyć daraprimem- 3 razy dziennie i enkortonem 2 razy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a to ┼Ťwieczka, a to ksi─ůzki, gazety...
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak cie zwolni─ů ┼╝ywiec dalej bedzie sprzedawa┼é i wyrabia┼é norm─Ö - uwierz mi. [link widoczny dla zalogowanych] dzi┼Ť od kuzynki dowiedzia┼éam si─Ö o LiDa, le┼╝y ju┼╝ na stole i czeka na jutrzejszy dzie┼ä.
pytalam o najnowsz─ů metode akrylow─ů Przymierzam si─Ö do zakupu.Nie my┼Ťla┼éam ┼╝e to taki drogi strz─Öt.Chcia┼éam przeznaczy─ç na niego 300z┼é., ale po przeczytaniu waszych opini nie wiem co zrobi─ç.Dwa lata temu chodzi┼éam na step schud┼éam,zosta┼éo mi jednak kilka nadprogramowych kilas├│w.Teraz chodz─Ö na zaj─Öcia w Fitness klubie,ale czego┼Ť mi brakuje.St─ůd m├│j pomys┼é o zakupie orbitreka.Teraz jestem za┼éamana.Sk─ůd wezm─Ö tak du┼╝ kasy.Pozdrawiam wczoraj obejrza┼éam francuski numer polecam a do pytaj─ůcej czy pytaj─ůcego to ma byc oczyszczenie organizmu wiec papierosy opadaj─ů no i spotkania z ukochanym [link widoczny dla zalogowanych]
i nigdy nie miałam problemów z bluzkami, ze cos za małe czy za ciasne, a nosze 34 rozmiar. Polecam i ten Osrodek Afrodyta i lekarke. Mi sie podoba imie nikola.. [link widoczny dla zalogowanych] , w dodatku taniej Się umówilam ze sprawdzonym lekarzem - powiedział ze 20 lat juz operuje i nikt mu nie umarł na tarczycę ale na koniec pocieszył, że zawsze może być pierwszy raz. karola- ja przed puszczeniem małego do przedszkola na pewno zaszczepię go od ospy. Lekarze mówili nam, że przez pierwsze dni nie wolno nic dźwigać (mnie zaszkodził ten pełen wody czajnik), potem chyba do 4 kg.
Przy dalszym po┼Ťcie, a wi─Öc trwaj─ůcym d┼éu┼╝ej ni┼╝ owe trzy dni, dochodzi do stanu, w kt├│rym organizm, by utrzyma─ç si─Ö przy ┼╝yciu musi zacz─ů─ç rozk┼éada─ç w┼éasne sk┼éadniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam wra┼╝nie, ┼╝e organizm sie dopiero przestawia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wi─Öc mo┼╝e od razu wszystkie kobiety powinny podpisywa─ç lojalk─Ö u pracodawcy ze co najmniej 5 lat nie zajd─ů w ci─ů┼╝e?
[link widoczny dla zalogowanych]
Sa┼éatka z warzyw li┼Ťciastych z pieczarkami, cebul─ů, pomidorem posypana serem ┼╝├│┼étym
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co myslicie o tych wynikach?, czy przy tych wartosciach jest szansa, ze awidnosc moze wyjsc dobrze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ka┼╝dy ma jaki┼Ť problem, nie znam osoby idealnej.

Poza tym sugeruj─Ö (chocia┼╝ to nie jest proste) odpr─Ö┼╝y─ç si─Ö podczas zobli┼╝ena i nie my┼Ťle─ç w trakcie ┼╝eby si─Ö uda┼éo. [link widoczny dla zalogowanych] a teraz pokochalam je jak chyba wiekszosc z Was dzieki ale mam pytanie.
W Sharleyu dowiedziałam się, że takich podskórnych wyprysków nie powinno się w ten sposób traktować. Teraz tez sie przymierzam do kolejnej,miesiac temu mialam tylko 7 dni. Bema, ul. Mysle, ze nie mam sie czego obawiac, bo moja siostra robiła sobie tam kolczyk w jezyku i było dobrze Tutaj jest to fajnie wytłumaczone: [link widoczny dla zalogowanych]
Jak sie okaza┼éo zjada tylko 2 posi┼éki ... jestem przera┼╝ona bo bior─Ö te tabletki ju┼╝ 3 dzie┼ä a tu nic. Diagnostyka zespo┼éu cie┼Ťni kana┼éu nadgarstka polega przede wszystkim na badaniu klinicznym. Proste nogawki nie podobaj─ů mi si─Ö, o rurkach ju┼╝ nie wspomn─Ö - stworzone s─ů dla patyczak├│w - i to wy┼é─ůcznie. Nie podj─Ö┼éa si─Ö zabiegu po partaczce, zasugerowa┼éa usg ust i ┼éy┼╝eczkowanie preparatu u chirurga. Nie boli, czasem sw─Ödzi lub lekko piecze. Wyrok zapad┼é, nieoficjalnie wiem ,┼╝e II potwierdzi┼éa I - stwierdzono niewa┼╝no┼Ť─ç, ale na Boga ile mo┼╝na pisa─ç korespondencj─Ö miesi─ůc???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ALe najlepiej robict o w odst─Öpach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Piosenka Kiedy┼Ť j─ů s┼éysza┼éem i gdzie┼Ť mam i tam spiewa kobietka stop stop co┼Ť tam Pozdro
ja proponuje wlozyc wklade 2 cm kregoslup ci sie wyrown i nie powinna tak bolec to tak na razie ale radze isc do specjalisty nie znam nikogo kolo rzeszowa ale wiesz czasmi warto przejechac iles tam km zeby bylo dobrze i byl dobry lekarz,ja jestemz torunia a w przeciagu miesiaca zrobilam 3 kursy do poznaia bo chce zeby bylo dobrze naprawde wydaje mi sie ze warto pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no tak w Canadzie ludzie si─Ö dopiero budz─ů do ┼╝ycia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼Ťli paznokie─ç ma tendencj─Ö do wrastania to ani wycinanie ani zrywanie nie pomog─ů. [link widoczny dla zalogowanych] My┼Ťla┼éa o tym, ┼╝eby usun─ů─ç operacyjnie blizny i znalaz┼éa bardzo dobr─ů klinik─Ö (IQ Medica ) w Warszawie, kt├│ra mi─Ödzy innymi zajmuje si─Ö usuwaniem blizn.
nie........ katka2006 - ok, juz zrozumialam, dzieki! Mysle, ze przesadzasz. przyziebi┼éam sie i mia┼éam zapalenie przydatk├│w do tego stopnia ze wszystko bardzo bola┼éo Tongue up (1)├│┼é brzucha i jajniki nawet odbyt. Przebrn─Ö┼éam przez wiele diet , preparat├│w odchudzaj─ůcych ÔÇŽ wiem ze jednym pomaga to drugim co innegoÔÇŽ wszystkie te pr├│by sk┼éoni┼éy mnie do utworzenia jednego forum o tematyce odchudzania , gdzie stworzy si─Ö grupe os├│b kt├│re podejma walke z kg bez narzucania jakiejkolwiek z metodÔÇŽ Wiadomo osoby z nadwaga b─Öd─ů pr├│bowa┼éy wszystkiego, dlatego chcia┼éam stworzyc forum gdzie nie b─Ödzie tylko jedna metoda odchudzania ┼╝eby podzielic si─Ö pogladami mo┼╝e zmienic swoja metode je┼Ťli nie idzie nam najlepiej poradzic si─Ö tych co osi─ůgn─Öli sukcesÔÇŽ [link widoczny dla zalogowanych]
Poczytajcie sobie ludzie o zachowaniach paj─ůka i je poobserw├│jcie, mo┼╝e wtedy zrozumniecie ┼╝e nie ma si─Ö czego ba─ç, i ┼╝e to po┼╝yteczne i nie doceniane paj─Öczkaki. Cze┼Ť─ç dziewczyny. LINK JEST OK. kolczyki ze srebrnymi biglami mozna kupic na allegro i sa duzo duzo tansze i rownie ladne jak na magiadecor przypomnialam sobie faceta, jego pytanie, moja odpowiedz...... Pozdrawiam ten zostanie skasowany tak szybko,jak zostal zalozony
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝na zrobi─ç dziecku prezent na zaj─ůczka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Septho.fora.pl Strona G│ˇwna -> Motocykle Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin